Usługi dostępne w AstraMED

  • Czy w AstraMED można otrzymać zwolnienie lekarskie?

    Tak, nasi lekarze wystawiają zwolnienia lekarskie (e-ZLA) zarówno podczas konsultacji stacjonarnych, jak i podczas teleporad.

  • Czy wystawiacie skierowania na badania diagnostyczne lub do lekarza-specjalisty, w tym w ramach świadczeń NFZ?

    Nasi lekarze mogą wystawić skierowanie na badania diagnostyczne lub do innego lekarza specjalisty przyjmującego pacjentów prywatnie. Nie wystawiamy skierowań ani na konsultacje, ani na inne usługi medyczne w ramach NFZ.

  • Czy świadczycie usługi w ramach NFZ?

    Obecnie nie współpracujemy z polskim Narodowym Funduszem Zdrowia (NFZ). AstraMED to prywatne centrum medyczne, jednak staramy się utrzymywać przystępne ceny usług, aby jak najwięcej osób mogło skorzystać z opieki medycznej w jak najkrótszym czasie (w ciągu kilku dni, nie kilku miesięcy, jak często się zdarza w przypadku wizyt na NFZ). Cennik naszych usług można znaleźć pod tym linkiem.

  • Czy w AstraMED wykonuje się szczepienia dzieci i dorosłych?

    Tak, wykonujemy szczepienia, usługa ta dotyczy zarówno dzieci, jak i dorosłych. Wystarczy sprawdzić dostępność wybranej szczepionki pod numerami telefonów 513 789 555 i 728 927 555 lub za pośrednictwem Telegramu (naciśnij zielony przycisk w prawym dolnym rogu).

  • Czy współpracujecie Państwo z firmami ubezpieczeniowymi, takimi jak Allianz, Compensa, PZU, Uniqa, Signal Iduna itp?

    Obecnie nie współpracujemy z prywatnymi firmami ubezpieczeniowymi. Jednak oferujemy konkurencyjne ceny na usługi medyczne, aby były one jak najbardziej dostępne dla wszystkich zainteresowanych. Więcej informacji na temat naszych cen można znaleźć tutaj.

  • Czy u Państwa można przeprowadzić kompleksowy przegląd zdrowia?

    Tak, w ofercie mamy 8 rodzajów kompleksowych przeglądów zdrowia (chek-up’ów) - dla dzieci, dla kobiet, dla mężczyzn, dla par. Dowiedzieć się więcej o każdym z nich oraz zapoznać się z cenami, można klikając w ten link.

  • Czy w AstraMED można prowadzić ciąże i wykonywać ciążowe badania kontrolne?

    Obecnie ginekolodzy z Сentrum medycznego AstraMED nie zajmują się prowadzeniem ciąży ani przeprowadzaniem badań kontrolnych u kobiet ciężarnych. Pomagają jednak w przygotowaniu się do ciąży, aby zmniejszyć ryzyko niepowodzeń i zaburzeń rozwoju ciąży. Na wczesnym etapie ciąży nasi lekarze mogą potwierdzić jej fakt przy pomocy diagnostyki USG (do 10 tygodnia ciąży) i badań krwi. Więcej informacji o naszych ginekologach można znaleźć tutaj.

  • Czy u Państwa można wykonać kroplówkę lub zastrzyki przepisane przez innego lekarza?

    W każdym przypadku ta kwestia jest rozpatrywana indywidualnie. Wystarczy umówić się na konsultację z lekarzem, a postaramy się rozwiązać Państwa problem w najbardziej skuteczny sposób z punktu widzenia utrzymania zdrowia.

  • Czy w AstraMED można zrobić badania medycyny pracy?

    Niestety, obecnie nie ma takiej możliwości.

  • Jakie badania warto wykonać przed wizytą u lekarza?

    W zależności od konkretnego problemu zdrowotnego lub dolegliwości, badania są zawsze dobierane indywidualnie. Jednak wychodząc naprzeciw oczekiwaniom pacjentów, nasi lekarze opracowali również pakiety badań laboratoryjnych dla określonych grup wiekowych i problemów zdrowotnych - dla dzieci, kobiet, mężczyzn, w przypadku stresu, zmęczenia, chorób tarczycy itp. Więcej informacji na ten temat można znaleźć pod tym linkiem.

  • Czy u Państwa można wykonać badanie rentgenowskie, rezonans magnetyczny (MRI) lub tomografię komputerową (CT)?

    W centrum AstraMED nie ma możliwości przeprowadzenia tych rodzajów badań diagnostycznych. Jeśli nasz lekarz zleci wykonanie rentgenu, MRI lub CT, może (choć nie musi) rekomednować placówkę, w której można wykonać to badanie prywatnie.

  • W jaki sposób można u Państwa sprawdzić słuch?

    W centrum AstraMED przeprowadza się badanie słuchu metodą akumetrii. Polega ona na tym, że osoba przeprowadzająca badanie, stojąc w odległości 4-6 metrów, cicho wypowiada słowa zawierające zarówno dźwięki o niskiej, jak i wysokiej częstotliwości. 

  • Czy u Państwa można wykonać USG serca, Doppler USG, Echo serca?

    Nie, te rodzaje badań diagnostycznych nie są u nas dostępne, ale oferujemy szeroki zakres badań USG dotyczących różnych problemów zdrowotnych. Więcej informacji na temat dostępnych rodzajów USG można znaleźć pod tym linkiem.

  • Czy w AstraMED wykonuje się gastroskopię i kolonoskopię?

    Niestety, tych zabiegów endoskopowych nie można przeprowadzić w naszym centrum medycznym.

  • Gdzie znajdują się przychodnie AstraMED?

    Mamy 2 placówki w Warszawie, które znajdują się obok stacji metra. AstraMED Wola - ul. Wolska 64 (metro Płocka), oraz AstraMED Targówek - ul. Korzona 111, Warszawa (metro Trocka).

  • Czy u Państwa jest dostępne laserowe leczenie wzroku?

    Korekcja wzroku za pomocą lasera nie jest dostępna w naszych placówkach.

  • W jaki sposób można opłacić usługi w AstraMED?

    Istnieje kilka sposobów, w zależności od preferencji naszych pacjentów. Można zapłacić gotówką w kasie centrum medycznego lub kartą bankową. Można również zapłacić za pośrednictwem systemu online Przelewy24. Jest także możliwość wystawienia faktury w celu płatności bezgotówkowej na konto AstraMED.

Specjaliści

  • Jakie specjalizacje lekarzy są dostępne w AstraMED?

    Oferujemy około 15 rodzajów konsultacji specjalistycznych. W naszych placówkach przyjmują ginekolog, pediatra, laryngolog, endokrynolog, neurolog, okulista, psychiatra, kardiolog, urolog, dermatolog, specjalista USG i inni lekarze. Więcej informacji o naszych lekarzach można znaleźć tutaj.

  • Czy w AstraMED przyjmuje gastrolog?

    Obecnie nie mamy gastrologa. Przypominamy jednak, że specjalistą od chorób organów wewnętrznych, w tym organów trawiennych, jest internista. Więcej o naszych internistach można dowiedzieć się tutaj

  • Czy w AstraMED są lekarze dziecięcy?

    W naszych placówkach dzieci konsultują: pediatra, neurolog dziecięcy, okulista, urolog, ginekolog dziecięcy, endokrynolog (od 10. roku życia), laryngolog, psychiatra (od 16. roku życia).

  • Czy w AstraMED przyjmuje ortopeda?

    W naszym zespole nie ma ortopedy. Jednak często problemy, z którymi pacjenci zgłaszają się do ortopedów, można rozwiązać z neurologiem lub chirurgiem. Aby dowiedzieć się, który specjalista może Ci pomóc, zachęcamy do kontaktu z naszym biurem opieki nad pacjentem pod numerami telefonów 513 789 555 i 728 927 555, lub za pośrednictwem Telegramu (kliknij zielony przycisk w prawym dolnym rogu).

Telemedycyna

  • Czy mogę umówić się na konsultację lekarską, jeśli nie mieszkam w Warszawie?

    Dzięki usługom telemedycyny w AstraMED, można umówić się na konsultację u wybranego specjalisty z dowolnego miejsca na świecie przez telefon lub połączenie wideo. Podczas konsultacji lekarz może wystawić elektroniczną receptę (e-recepta), elektroniczne skierowanie (e-skierowanie) lub elektroniczne zwolnienie lekarskie (e-ZLA). Więcej informacji na temat telemedycyny można znaleźć tutaj.

    Aby umówić się na telekonsultację, zarezerwuj dogodny termin i wybierz odpowiedniego specjalistę, korzystając z systemu rejestracji online na naszej stronie internetowej (na dole strony), lub skontaktuj się telefonicznie z naszym biurem obsługi pacjenta pod numerami telefonów 513 789 555 i 728 927 555, lub napisz do nas na Telegramie (kliknij zielony przycisk w prawym dolnym rogu ekranu).


  • Czy można otrzymać elektroniczną receptę bez konsultacji lekarskiej?

    Jest to możliwe tylko w niektórych przypadkach. Na przykład, jeśli potrzebujesz recepty na pilną antykoncepcję. Albo jeśli chcesz otrzymać receptę na lek, który przyjmujesz długotrwale, i możesz to potwierdzić (poprzednie recepty, dokumentacja medyczna). Aby dowiedzieć się, czy w Twoim przypadku można uzyskać elektroniczną receptę bez konsultacji lekarskiej, najlepiej skonsultować się z naszym biurem opieki nad pacjentem pod numerami telefonów 513 789 555 i 728 927 555, oraz za pośrednictwem Telegramu (kliknij zielony przycisk w prawym dolnym rogu ekranu).

  • Jak przebiega telekonsultacja - przez telefon czy przez wideokonferencję?

    Telekonsultacja przez wideokonferencję jest bardziej informacyjna dla lekarza, ponieważ zapewnia dodatkowe możliwości diagnozy. Staramy się przeprowadzać telekonsultacje w formie wideo, jednak jeśli nie masz dostępu do kamery internetowej, możliwa jest również konsultacja telefoniczna. Po prostu poinformuj o tym nasze biuro opieki nad pacjentem.

  • Czy można opłacić telekonsultację po jej zakończeniu?

    Nie, zarezerwowanie terminu i przeprowadzenie telekonsultacji jest możliwe tylko w przypadku przedpłaty. Otrzymasz link do płatności online od naszego biura opieki nad pacjentem. Możesz także samodzielnie zarejestrować się i opłacić telekonsultację za pośrednictwem systemu rejestracji online na naszej stronie internetowej (na dole strony).

Umów wizytę

icon-line

Skontaktuj się z nami

Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt z nami.

Rejestracja online

Placówka na ul. Wolskiej (metro Płocka)

Placówka na ul. Korzona (metro Trocka)

Administrator - AstraMED

Rejestracja na wizytę u lekarza od 8:00 do 21:00 telefonicznie:

  • +48 728 927 555
  • ASTRAMED TARGÓWEK - ul.Korzona 111, Warszawa
    (Metro Trocka)

Napisz do nas na Telegramie